czwartek, 5 maja 2016

turkus i róż - przesłodko :)

Projekt połowy klatki do wystroju dla Ragdolli, który już istnieje - ta połówka jest jej kontynuacją, chociaż nieco inną. Inny jest rodzaj błękitnego kreszu, choć nawiązujący, na dolny materac poszedł biały prosty atłas, w oryginalnej był biały kresz, ale tutaj to nie materac jest ozdobą... Na zdjęciach zasłonki są białe, ale w finalnej klatce zostaną wykorzystane zasłonki ze złotego kreszu, które już istnieją przy innym wystroju. Całym "clou" tej połówki jest legowisko - zgodnie z pomysłem, miało być "wysłodzone, aż będzie kapać słodkością".. I jest Emotikon smile Legowisko do zdjęć dla cudnych ragdollowych kociąt Emotikon smile Udało mi się także uzyskać efekt przestrzenny, jaki zamierzałam - różowe legowisko zdobią dwie nakładające się na siebie szerokie taśmy złota i błękitna, a na nie jest naszyta taśma metalizowana w kolorach złota, różu i błękitu, układająca się w synchroniczne elementy. Od środka to samo legowisko tworzy pierścienie. Całość jest zszyta... zaledwie dwoma szwami, nie mniej nie więcej. Napracowałam się, ale z efektu jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję że właścicielce oraz kociakom także będzie się podobać <3







 Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...